Status 12/2 og planer for kjøring resten av sesongen

I tillegg til vannlekkasje på Nerskogsmaskina i går, er det også feil på hydraulikken på ei av tråkkemaskinene som står på Grøtsætra. Det er bestilt servicebil fra Lillestrøm. Vi krysser fingrene for at begge maskinene er reparert før vinterferien. Dale maskin gjorde en stor innsats i går for å få kjørt løypene på Nerskogen selv om to tråkkemaskiner var satt ut av drift!

I vinter- og påskeferien planlegges det kjøring annenhver dag. I ukene mellom vinter- og påskeferie vil det bli kjørt hver onsdag og hver lørdag. Ved behov vil det også bli kjørt søndager.

Planen for resten av sesongen tar utgangspunkt i at det er minst like god kontingentinnbetalinger som tidligere år. Av om lag 700 hytter som ligger langs Nerskogsløypa er det i underkant av 300 som betaler kontingent. Vi håper at antall som betaler øker for å kunne tilby et enda bedre produkt til fastboende og hyttefolk på Nerskogen. Like etter vinterferien vil status for kontingentinnbetalinger bli gjennomgått, og ved svak innbetaling vil vi måtte redusere kjøringen.

For de som ikke har  betalt kontingent for sesongen 2016/2017, kan kontingent betales på butikken på Nerskogen. Se mer her.

Vi har nå hatt to fantastiske helger med fantastisk vær og gode skiløyper. Værmeldingen er brukbar og det er meldt litt snø i vinterferieuka. Det er bra både for oss vanlige skigåere og for de som skal gå Skienern: