Søndag ved inngangen til vinterferien 2021

Publisert av Jørn Vatn den 21.02.21.

Det ligger an til en brukbar dag på Nerskogen. Yr.no mener at vi skal få mye sol, 7 plussgrader og en del vind. Heldig er den som har felleski, ellers er det nok klister som gjelder, om man da ikke har mot på skøyting.

Det er noen som spør om man kan kjøpe «dagskort» for løypene. Utgangspunktet er at medlemskap i Nerskogen Løypeforening er frivillig. Alle kan bruke løypene enten de er medlemmer eller ikke. Vi tenker også at medlemskap er for hyttefolket og lokalbefolkningen som ønsker at de skal være et skiløypetilbud, enten man bruker løypene mye eller bare litt. Vi har hatt en fin økning i medlemstallet, og forrige sesong var det i underkant av 500 som betalte medlemskontingent. Vi håper trenden fortsetter.

Nå vil det alltid være noen som ikke har mulighet til å benytte hytta i særlig grad på vinteren. Da er det helt innafor å støtte løypeforeningen med et annet beløp. Det enkleste er da kanskje å benytte VIPPS #511293. Se også Kontingent (nerskogenloypeforening.no)