Løypeforeninger på Nerskogen og omegn

Publisert av Jørn Vatn den 07.03.22.

Nerskogen Løypeforening håper at de aller fleste har betalt kontingenten for inneværende sesong. Mange betaler via «fellesinnbetaling» til hytteforeninger, mens andre betaler på oppgitt kontonummer eller via VIPPS. De som har meldt seg inn på «styreweb» (og ikke er med på fellesinnbetaling) får tilsendt faktura.

I forbindelse med at nye eiere har tatt over Nerskogen Skisenter er det også endringer på gang på østsiden av Nerskogsvegen. Det er etablert en egen løypeforening, Østre Nerskogen Løypeforening. Denne løypeforeningen har en egen VIPPS-konto. Dersom man betaler kontingenten med VIPPS, er det derfor viktig at vi som hører til løypene på "Nerskogen vest" bruker Nerskogen Løypeforening sitt nummer, #511293.

Alle oss som jobber for gode løyper på Nerskogen og omegn, er omforent om at det er tilstrekkelig å støtte en av løypeforeningene, og så er man hjertelig velkommen til å bruke hele løypenettet, uavhengig av hvilken løypeforening som står bak. Så er det jo naturlig at man betaler kontingent til den løypeforeningen som tråkker der man flittigst benytter løypene.

Nerskogsløypa med runder og stikkløyper tråkkes tirsdag, og det er gode værutsikter som minner mer om påske enn tidlig mars.

For informasjon om løypene, se følgende lenke: