Status, slutten av januar

Publisert av Jørn Vatn den 27.01.22.
Vi planlegger kjøring på lørdag. Det er meldt snø/regn og en del vind, så det vil nok blåse igjen ganske fort.
Vi vurderer også kjøring på søndag eller mandag. Vi ser an forholdene når det nærmer seg. Slik det nå ser ut er det bedre å vente til mandag, da været ser ut til å bedre seg.

Minnilla er fortsatt åpen, så det må kjøres ned på fylkesvegen. Vi krysser fingrene for flere kuldegrader.

I fbm med faktura sendt ut fra "Styreweb" (registrerte medlememr) , så har vi fått tilbakemeldinger på at "purringen" virker litt vel "saklig" i og med at noen egentlig kun ønsker å "støtte" løypekjøringen økonomiks uten å være "medlemmer". Vi vil vurdere opplegget (og teksten på faktura) i styret, og evt se om det er behov for vedtektsendringer. Uansett, takk til alle som støtter Løypeforeningen økonomisk slik at vi kan tilby fine skiløyper.