Støtte til løypeforeningen

Publisert av Jørn Vatn den 07.03.23.

Nerskogen Løypeforening er en medlemsforening med formål å sørge for finansiering og utvikling av skiløypetilbudet på Nerskogen vest.

Vi får en del tilbakemeldinger fra folk som ikke ønsker å være medlem av Løypeforeningen, men likevel ønsker å støtte arbeidet vi gjør. Det enkleste er da å betale et valgfritt beløp i nettbanken til kontonummer 4260.71.02567, eller betale med VIPPS til #511293.

For de som vil være medlem er det ønskelig at man registrerer seg i StyreWeb som er vårt medlemsregister. Ved en feil har noen fått tilsendt faktura selv om de har betalt for sesongen 2022/2023. Dette beklager vi sterkt. For de det gjelder, så kan de se bort fra fakturaen, evt sende epost til gunhild.vatn@gmail.com /sms til 99514209. Som medlem kan man melde inn saker til årsmøtet, delta på årsmøtet, og stemme over skaker som vedtas på årsmøtet.

For mer info se https://www.nerskogenloypeforening.no/Kontingent/